ကားတိုင်၏နှောက်ခံသမိုင်း- Cross
Reshare #9Dan Unicode & Zawgyi
➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕
က) လက်ဝါးကပ်တိုင်
ကားတိုင်တင်ခြင်းသည် ဂျုူးတို့၏နည်းမဟုတ်ပဲ ရောမလူတို့၏ ညှင်းပန်းနှိပ်စက်အသေသတ်နည်းတစ်မျိုး
ဖြစ်သည်။ မည်သည့်နေရာ၊မည်သည့်အချိန်က စတင်ကျင့်
သုံးခဲ့ကြောင်း သေချာမသိသော်လည်း ရောမအင်ပါယာ
မတိုင်မီ ရှေးယခင်ကပင်ကျင့်သုံးခဲ့ကြသည်။အထူးသဖြင့်
ရောမလူတို့အုပ်ချုပ်မှုကို ပုန်ကန်သူများဟု စွပ်စွဲခံရသူများ
အတွက် များသောအားဖြင့် ရက်စက်စွာအသုံးပြုခဲ့ကြသည်။
ယေရှုသည်နောက်ဆုံး၌ ဂျိုးတို့က ဤနည်းဖြင့် မိမိကို
သတ်မည်ကို သိခဲ့သည်{ယော၃:၁၄ ၈:၂၈;၁၂:၃၂-၃၃}။
ခ) ဂျူးလူမျိုးတို့တောင်ဆိုခြင်း
ထိုနည်းအတိုင်း ဂျူးလူမျိုးတို့သည် ယေရှုကို
ဖယ်ရှားရန်လိုလားသည့်အခါ ယေရှုအား နိုင်ငံကို သစ္စာ
ဖောက်သူအဖြစ် စွဲချက်တင်ပြီး လက်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်တင်၍
အသေတတ်ခြင်းခံစေရန် တောင်းဆိုခဲ့သည်{လု၂၃:၁-၂}
ထိုအချိန်တွင် ဂျူးတို့သည် ရောမ၏အုပ်ချုပ်မှုအောက်တွင်
ကျရောက်နေခြင်းကြောင့် မိမိတို့ကိုယ်တိုင် ရာဇဝတ်သား
ကိုသတ်ရန် အခွင့်အာဏာမရှိသဖြင့် ရေမအာဏာပိုင်များ
အား အသေတတ်ပေးရန်တောင်းဆိုခြင်းဖြစ်သည်။
ကျောက်ခဲနှင့် ပစ်ပေါက်သတ်ခွင့်ပင်မတောင်ဆိုခဲ့ကြပေ။
ကားတိုင်တင်၍သတ်ခြင်းက မိမိတို့အတွက် ပို၍လွယ်ကူ
မည်ဟု သိမြင်သောကြောင့်ဖြစ်သည်{မ၂၇:၂၂-၂၃}။
ဂ) ဓမ္မဟောင်ခေတ် ကျင့်ထုံးနည်း သစ်တိုင်
ဓမ္မဟောင်းခေတ် က္ကသရေလလူမျိုးတို့သည်
ရာဇဝတ်ပြစ်ဒဏ်ထိုက်သင့်သူတို့အား ကျောက်ခဲ့နှင့် ပစ်
ပေါက်၍သတ်ခဲ့သည်။ ထိုသို့သတ်ပြီးနှောက် အလောင်းကို
သစ်ပင်တစ်ပင်တွင် ချိတ်ဆွဲကာ ထိုသေသောသူသည်
ဘုရားသခင်၏ အပြစ်စီရင်ခင်းနှင့် ကျိန်ခြင်းခံရသူဖြစ်သည်
ဟု လူအများကိုသိစေသည်{တရာ ၂၁:၂၂-၂၃}။
ယေရှုကို လက်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်ချိတ်ဆွဲထား
ခြင်းသည် သစ်ပင်ပေ်၌ချိတ်ဆွဲထားသည့် အဓိပ္ပါယ်သက်
ရောက်သည်ဟု ဂျူးတို့ စဉ်းစာဆင်ခြင်မိကြသည်။
ထို့ကြောင့်သူသည် ဘုရားသခင်၏ကျိန်ခြင်းကို ခံရသူဟူ၍
မှတ်ယူကြသည်။ အမှန်စင်စစ် ယေရှုသည်လည်း ဘုရားသခင်၏ကျိန်ခြင်းကိုခံရသည်။ သို့သော်လည်း
မိမိကိုယ်တိုင်အပြစ်ပြုခြင်းကြောင့်မဟုတ်ပဲ အပြစ်သားတို့
ကိုယ်စားခံယူခြင်းဖြစ်သည်{တ၅:၃၀;၁၀:၃၉;ဂလာ၃:၁၀-၃
၁ပေ ၂:၂၄}။
ဃ) ရောမတို့ကျင့်ထုံးနည်း လက်ဝါးကပ်တိုင်
● အမူစစ်ခြင်းကို မြို့တွင်းရှိ မြို့ဝန်မင်း၏ဌာနချုပ်တွင်
ပြုလုပ်လေ့ရှိသည်{မ၂၇:၂၇}။
● အပြစ်စီရင် ခံရသူအား ရှေ့ဦးစွာ ကြာပွတ်ဖြင့်
ရိုက်သည်။မ၂၇:၂၆
● လက်ဝါးကပ်တိုင်တင်၍ သတ်ခြင်းကိုပြုမည့်ဆိုလျှင်
မြို့၏အပြင်ဘက် အများပြည်သူနှင့်ဆိုင်သော
နေရတွင် ဆောင်ရွက်သည်
{မ၂၇:၃၂,၃၃,၃၉;ယေ၁၉:၂၀;ဟေဗြဲ ၁၃:၁၂}။
● လက်ဝါးကပ်တိုင်တင်သတ်ရန် မြို့တွင်းမှ
ခေါ်ဆောင်သွားသည်{မ ၂၇:၃၁; လု ၂၃:၂၇ )
● ထိုသူသည် မိမိအသတ်ခံရမည့် လေးလံလှသော
သစ်တားကားတိုင်းကိုသယ်ရသည် ယော၁၉:၁၇။
● ထိုသူသည်ရိုက်နက်ခံရသောဒဏ်ကြောင့် သစ်တား
ကားတိုင်မသယ်နိုင်တော့လျှင် အခြားသူတစ်ဦးအား
အနိုင်ထက်ပြု၍ကိုယ်စားသယ်ယူစေသည်။မ၂၇:၃၂
● သတ်မည့်နေရာသို့ရောက်လျှင် ဆန့်တန်းထားသော
လက်နှစ်ဖက်ကို ကန့်လန့်ဖတ်တန်းတွင် သံမှိုဖြင့်
ရိုက်ပြီး မြေ၌စိုက်ထူးပြီးဖြစ်သော တိုင်ပေါ်သို့တင်သှ်။
● ထို့နှောက် ခြေထောက်များကို သံနှင့်ရိုက်ကြသည်။
{ လု ၂၄:၃၉ ;ယော ၂၀:၂၅ }။
● အပြစ်ဒဏ်ခံရသူ၏ စွပ်စွဲချက်ကို အခြားသူတွေမြင်
သာအောင် ဦးခေါင်ထိပ်တွင် စာဖြင့်ရေးသည်။
{ ယော ၁၉:၁၉-၂၀ }
● အခြားလူတို့သည် ဆေးခါးနှင့် ရောစပ်ထားသော
ပုန်းရေကို အနာသက်သာစေရန်ပေးနိုင်သည်။
ယေရှုအားပေးသောအခါ ယေရှုက ငြင်းပယ်ခဲ့သည်။
{ မဿဲ ၂၇:၃၄ }
● အခြားသူတို့ လာရောက်ကယ်တင်ခြင်းမပြုနိုင်ရန်
စစ်သည်များက ထိုသူသေသည့်အထိ စောင့်နေ
ရသည်။ ထိုသူသေရန် ၄၊၅ရက်ကြားနိုင်တဲ့အတွက်
မြန်မြန်သေအောင် ခြေထောက်တွေကိုချိုးလေ့ရှိ
တတ်သည်။ ယေရှုအတွက် ဤသို့မလိုအပ်ခဲ့ပါ။
● ယေရှုသည် လပ်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်တွင် ၆ နာရီခန့်မျှ
ကြားပြီသောအခါ ယေရှုသည် လူသားတစ်ဦးအဖြစ်
မိမိလုပ်ငန်ပြီမြောက်၍ ကြီးသောအသံနှင့်ကြွေးကြော်
ကာ မိမိဝိညာဉ်ကို ဘုရားသခင်ထံအက်တေ်မူလျှက်
ဦးခေါင်းကို ငုံချ၍အသက်ချုပ်တော်မူ၏။
{ မာ ၁၅:၂၅ ; လု ၂၃:၄၆ ;ယော ၁၉:၃၀ }
သမ္မာကျမ်းစာ၏ အမွေအနှစ်များ
May God Bless You All.
ကားတိုင္၏ေႏွာက္ခံသမိုင္း- Cross
Reshare #9Dan Unicode & Zawgyi
➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕
က) လက္ဝါးကပ္တိုင္
ကားတိုင္တင္ျခင္းသည္ ဂ်ဳူးတို႔၏နည္းမဟုတ္ပဲ ေရာမလူတို႔၏ ညႇင္းပန္းႏွိပ္စက္အေသသတ္နည္းတစ္မ်ိဳး
ျဖစ္သည္။ မည္သည့္ေနရာ၊မည္သည့္အခ်ိန္က စတင္က်င့္
သံုးခဲ့ေၾကာင္း ေသခ်ာမသိေသာ္လည္း ေရာမအင္ပါယာ
မတိုင္မီ ေရွးယခင္ကပင္က်င့္သံုးခဲ့ၾကသည္။အထူးသျဖင့္
ေရာမလူတို႔အုပ္ခ်ဳပ္မႈကို ပုန္ကန္သူမ်ားဟု စြပ္စြဲခံရသူမ်ား
အတြက္ မ်ားေသာအားျဖင့္ ရက္စက္စြာအသံုးျပဳခဲ့ၾကသည္။
ေယရႈသည္ေနာက္ဆံုး၌ ဂ်ိဳးတို႔က ဤနည္းျဖင့္ မိမိကို
သတ္မည္ကို သိခဲ့သည္{ေယာ၃:၁၄ ၈:၂၈;၁၂:၃၂-၃၃}။
ခ) ဂ်ဴးလူမ်ိဳးတို႔ေတာင္ဆိုျခင္း
ထိုနည္းအတိုင္း ဂ်ဴးလူမ်ိဳးတို႔သည္ ေယရႈကို
ဖယ္ရွားရန္လိုလားသည့္အခါ ေယရႈအား ႏိုင္ငံကို သစၥာ
ေဖာက္သူအျဖစ္ စြဲခ်က္တင္ၿပီး လက္ဝါးကပ္တိုင္ေပၚတင္၍
အေသတတ္ျခင္းခံေစရန္ ေတာင္းဆိုခဲ့သည္{လု၂၃:၁-၂}
ထိုအခ်ိန္တြင္ ဂ်ဴးတို႔သည္ ေရာမ၏အုပ္ခ်ဳပ္မႈေအာက္တြင္
က်ေရာက္ေနျခင္းေၾကာင့္ မိမိတို႔ကိုယ္တိုင္ ရာဇဝတ္သား
ကိုသတ္ရန္ အခြင့္အာဏာမရွိသျဖင့္ ေရမအာဏာပိုင္မ်ား
အား အေသတတ္ေပးရန္ေတာင္းဆိုျခင္းျဖစ္သည္။
ေက်ာက္ခဲႏွင့္ ပစ္ေပါက္သတ္ခြင့္ပင္မေတာင္ဆိုခဲ့ၾကေပ။
ကားတိုင္တင္၍သတ္ျခင္းက မိမိတို႔အတြက္ ပို၍လြယ္ကူ
မည္ဟု သိျမင္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္{မ၂၇:၂၂-၂၃}။
ဂ) ဓမၼေဟာင္ေခတ္ က်င့္ထံုးနည္း သစ္တိုင္
ဓမၼေဟာင္းေခတ္ ကၠသေရလလူမ်ိဳးတို႔သည္
ရာဇဝတ္ျပစ္ဒဏ္ထိုက္သင့္သူတို႔အား ေက်ာက္ခဲ့ႏွင့္ ပစ္
ေပါက္၍သတ္ခဲ့သည္။ ထိုသို႔သတ္ၿပီးေႏွာက္ အေလာင္းကို
သစ္ပင္တစ္ပင္တြင္ ခ်ိတ္ဆြဲကာ ထိုေသေသာသူသည္
ဘုရားသခင္၏ အျပစ္စီရင္ခင္းႏွင့္ က်ိန္ျခင္းခံရသူျဖစ္သည္
ဟု လူအမ်ားကိုသိေစသည္{တရာ ၂၁:၂၂-၂၃}။
ေယရႈကို လက္ဝါးကပ္တိုင္ေပၚခ်ိတ္ဆြဲထား
ျခင္းသည္ သစ္ပင္ေပ္၌ခ်ိတ္ဆြဲထားသည့္ အဓိပၸါယ္သက္
ေရာက္သည္ဟု ဂ်ဴးတို႔ စဥ္းစာဆင္ျခင္မိၾကသည္။
ထို႔ေၾကာင့္သူသည္ ဘုရားသခင္၏က်ိန္ျခင္းကို ခံရသူဟူ၍
မွတ္ယူၾကသည္။ အမွန္စင္စစ္ ေယရႈသည္လည္း ဘုရားသခင္၏က်ိန္ျခင္းကိုခံရသည္။ သို႔ေသာ္လည္း
မိမိကိုယ္တိုင္အျပစ္ျပဳျခင္းေၾကာင့္မဟုတ္ပဲ အျပစ္သားတို႔
ကိုယ္စားခံယူျခင္းျဖစ္သည္{တ၅:၃၀;၁၀:၃၉;ဂလာ၃:၁၀-၃
၁ေပ ၂:၂၄}။
ဃ) ေရာမတို႔က်င့္ထံုးနည္း လက္ဝါးကပ္တိုင္
● အမူစစ္ျခင္းကို ၿမိဳ႕တြင္းရွိ ၿမိဳ႕ဝန္မင္း၏ဌာနခ်ဳပ္တြင္
ျပဳလုပ္ေလ့ရွိသည္{မ၂၇:၂၇}။
● အျပစ္စီရင္ ခံရသူအား ေရွ႕ဦးစြာ ၾကာပြတ္ျဖင့္
ရိုက္သည္။မ၂၇:၂၆
● လက္ဝါးကပ္တိုင္တင္၍ သတ္ျခင္းကိုျပဳမည့္ဆိုလၽွင္
ၿမိဳ႕၏အျပင္ဘက္ အမ်ားျပည္သူႏွင့္ဆိုင္ေသာ
ေနရတြင္ ေဆာင္ရြက္သည္
{မ၂၇:၃၂,၃၃,၃၉;ေယ၁၉:၂၀;ေဟျဗဲ ၁၃:၁၂}။
● လက္ဝါးကပ္တိုင္တင္သတ္ရန္ ၿမိဳ႕တြင္းမွ
ေခၚေဆာင္သြားသည္{မ ၂၇:၃၁; လု ၂၃:၂၇ )
● ထိုသူသည္ မိမိအသတ္ခံရမည့္ ေလးလံလွေသာ
သစ္တားကားတိုင္းကိုသယ္ရသည္ ေယာ၁၉:၁၇။
● ထိုသူသည္ရိုက္နက္ခံရေသာဒဏ္ေၾကာင့္ သစ္တား
ကားတိုင္မသယ္ႏိုင္ေတာ့လၽွင္ အျခားသူတစ္ဦးအား
အႏိုင္ထက္ျပဳ၍ကိုယ္စားသယ္ယူေစသည္။မ၂၇:၃၂
● သတ္မည့္ေနရာသို႔ေရာက္လၽွင္ ဆန္႔တန္းထားေသာ
လက္ႏွစ္ဖက္ကို ကန္႔လန္႔ဖတ္တန္းတြင္ သံမွိုျဖင့္
ရိုက္ၿပီး ေျမ၌စိုက္ထူးၿပီးျဖစ္ေသာ တိုင္ေပၚသို႔တင္သွ္။
● ထို႔ေႏွာက္ ေျခေထာက္မ်ားကို သံႏွင့္ရိုက္ၾကသည္။
{ လု ၂၄:၃၉ ;ေယာ ၂၀:၂၅ }။
● အျပစ္ဒဏ္ခံရသူ၏ စြပ္စြဲခ်က္ကို အျခားသူေတြျမင္
သာေအာင္ ဦးေခါင္ထိပ္တြင္ စာျဖင့္ေရးသည္။
{ ေယာ ၁၉:၁၉-၂၀ }
● အျခားလူတို႔သည္ ေဆးခါးႏွင့္ ေရာစပ္ထားေသာ
ပုန္းေရကို အနာသက္သာေစရန္ေပးႏိုင္သည္။
ေယရႈအားေပးေသာအခါ ေယရႈက ျငင္းပယ္ခဲ့သည္။
{ မႆဲ ၂၇:၃၄ }
● အျခားသူတို႔ လာေရာက္ကယ္တင္ျခင္းမျပဳႏိုင္ရန္
စစ္သည္မ်ားက ထိုသူေသသည့္အထိ ေစာင့္ေန
ရသည္။ ထိုသူေသရန္ ၄၊၅ရက္ၾကားႏိုင္တဲ့အတြက္
ျမန္ျမန္ေသေအာင္ ေျခေထာက္ေတြကိုခ်ိဳးေလ့ရွိ
တတ္သည္။ ေယရႈအတြက္ ဤသို႔မလိုအပ္ခဲ့ပါ။
● ေယရႈသည္ လပ္ဝါးကပ္တိုင္ေပၚတြင္ ၆ နာရီခန္႔မၽွ
ၾကားၿပီေသာအခါ ေယရႈသည္ လူသားတစ္ဦးအျဖစ္
မိမိလုပ္ငန္ၿပီေျမာက္၍ ႀကီးေသာအသံႏွင့္ေႂကြးေၾကာ္
ကာ မိမိဝိညာဥ္ကို ဘုရားသခင္ထံအက္ေတ္မူလၽွက္
ဦးေခါင္းကို ငံုခ်၍အသက္ခ်ဳပ္ေတာ္မူ၏။
{ မာ ၁၅:၂၅ ; လု ၂၃:၄၆ ;ေယာ ၁၉:၃၀ }
သမၼာက်မ္းစာ၏ အေမြအႏွစ္မ်ား
May God Bless You All.
Reshare #9Dan Unicode & Zawgyi
➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕
က) လက်ဝါးကပ်တိုင်
ကားတိုင်တင်ခြင်းသည် ဂျုူးတို့၏နည်းမဟုတ်ပဲ ရောမလူတို့၏ ညှင်းပန်းနှိပ်စက်အသေသတ်နည်းတစ်မျိုး
ဖြစ်သည်။ မည်သည့်နေရာ၊မည်သည့်အချိန်က စတင်ကျင့်
သုံးခဲ့ကြောင်း သေချာမသိသော်လည်း ရောမအင်ပါယာ
မတိုင်မီ ရှေးယခင်ကပင်ကျင့်သုံးခဲ့ကြသည်။အထူးသဖြင့်
ရောမလူတို့အုပ်ချုပ်မှုကို ပုန်ကန်သူများဟု စွပ်စွဲခံရသူများ
အတွက် များသောအားဖြင့် ရက်စက်စွာအသုံးပြုခဲ့ကြသည်။
ယေရှုသည်နောက်ဆုံး၌ ဂျိုးတို့က ဤနည်းဖြင့် မိမိကို
သတ်မည်ကို သိခဲ့သည်{ယော၃:၁၄ ၈:၂၈;၁၂:၃၂-၃၃}။
ခ) ဂျူးလူမျိုးတို့တောင်ဆိုခြင်း
ထိုနည်းအတိုင်း ဂျူးလူမျိုးတို့သည် ယေရှုကို
ဖယ်ရှားရန်လိုလားသည့်အခါ ယေရှုအား နိုင်ငံကို သစ္စာ
ဖောက်သူအဖြစ် စွဲချက်တင်ပြီး လက်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်တင်၍
အသေတတ်ခြင်းခံစေရန် တောင်းဆိုခဲ့သည်{လု၂၃:၁-၂}
ထိုအချိန်တွင် ဂျူးတို့သည် ရောမ၏အုပ်ချုပ်မှုအောက်တွင်
ကျရောက်နေခြင်းကြောင့် မိမိတို့ကိုယ်တိုင် ရာဇဝတ်သား
ကိုသတ်ရန် အခွင့်အာဏာမရှိသဖြင့် ရေမအာဏာပိုင်များ
အား အသေတတ်ပေးရန်တောင်းဆိုခြင်းဖြစ်သည်။
ကျောက်ခဲနှင့် ပစ်ပေါက်သတ်ခွင့်ပင်မတောင်ဆိုခဲ့ကြပေ။
ကားတိုင်တင်၍သတ်ခြင်းက မိမိတို့အတွက် ပို၍လွယ်ကူ
မည်ဟု သိမြင်သောကြောင့်ဖြစ်သည်{မ၂၇:၂၂-၂၃}။
ဂ) ဓမ္မဟောင်ခေတ် ကျင့်ထုံးနည်း သစ်တိုင်
ဓမ္မဟောင်းခေတ် က္ကသရေလလူမျိုးတို့သည်
ရာဇဝတ်ပြစ်ဒဏ်ထိုက်သင့်သူတို့အား ကျောက်ခဲ့နှင့် ပစ်
ပေါက်၍သတ်ခဲ့သည်။ ထိုသို့သတ်ပြီးနှောက် အလောင်းကို
သစ်ပင်တစ်ပင်တွင် ချိတ်ဆွဲကာ ထိုသေသောသူသည်
ဘုရားသခင်၏ အပြစ်စီရင်ခင်းနှင့် ကျိန်ခြင်းခံရသူဖြစ်သည်
ဟု လူအများကိုသိစေသည်{တရာ ၂၁:၂၂-၂၃}။
ယေရှုကို လက်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်ချိတ်ဆွဲထား
ခြင်းသည် သစ်ပင်ပေ်၌ချိတ်ဆွဲထားသည့် အဓိပ္ပါယ်သက်
ရောက်သည်ဟု ဂျူးတို့ စဉ်းစာဆင်ခြင်မိကြသည်။
ထို့ကြောင့်သူသည် ဘုရားသခင်၏ကျိန်ခြင်းကို ခံရသူဟူ၍
မှတ်ယူကြသည်။ အမှန်စင်စစ် ယေရှုသည်လည်း ဘုရားသခင်၏ကျိန်ခြင်းကိုခံရသည်။ သို့သော်လည်း
မိမိကိုယ်တိုင်အပြစ်ပြုခြင်းကြောင့်မဟုတ်ပဲ အပြစ်သားတို့
ကိုယ်စားခံယူခြင်းဖြစ်သည်{တ၅:၃၀;၁၀:၃၉;ဂလာ၃:၁၀-၃
၁ပေ ၂:၂၄}။
ဃ) ရောမတို့ကျင့်ထုံးနည်း လက်ဝါးကပ်တိုင်
● အမူစစ်ခြင်းကို မြို့တွင်းရှိ မြို့ဝန်မင်း၏ဌာနချုပ်တွင်
ပြုလုပ်လေ့ရှိသည်{မ၂၇:၂၇}။
● အပြစ်စီရင် ခံရသူအား ရှေ့ဦးစွာ ကြာပွတ်ဖြင့်
ရိုက်သည်။မ၂၇:၂၆
● လက်ဝါးကပ်တိုင်တင်၍ သတ်ခြင်းကိုပြုမည့်ဆိုလျှင်
မြို့၏အပြင်ဘက် အများပြည်သူနှင့်ဆိုင်သော
နေရတွင် ဆောင်ရွက်သည်
{မ၂၇:၃၂,၃၃,၃၉;ယေ၁၉:၂၀;ဟေဗြဲ ၁၃:၁၂}။
● လက်ဝါးကပ်တိုင်တင်သတ်ရန် မြို့တွင်းမှ
ခေါ်ဆောင်သွားသည်{မ ၂၇:၃၁; လု ၂၃:၂၇ )
● ထိုသူသည် မိမိအသတ်ခံရမည့် လေးလံလှသော
သစ်တားကားတိုင်းကိုသယ်ရသည် ယော၁၉:၁၇။
● ထိုသူသည်ရိုက်နက်ခံရသောဒဏ်ကြောင့် သစ်တား
ကားတိုင်မသယ်နိုင်တော့လျှင် အခြားသူတစ်ဦးအား
အနိုင်ထက်ပြု၍ကိုယ်စားသယ်ယူစေသည်။မ၂၇:၃၂
● သတ်မည့်နေရာသို့ရောက်လျှင် ဆန့်တန်းထားသော
လက်နှစ်ဖက်ကို ကန့်လန့်ဖတ်တန်းတွင် သံမှိုဖြင့်
ရိုက်ပြီး မြေ၌စိုက်ထူးပြီးဖြစ်သော တိုင်ပေါ်သို့တင်သှ်။
● ထို့နှောက် ခြေထောက်များကို သံနှင့်ရိုက်ကြသည်။
{ လု ၂၄:၃၉ ;ယော ၂၀:၂၅ }။
● အပြစ်ဒဏ်ခံရသူ၏ စွပ်စွဲချက်ကို အခြားသူတွေမြင်
သာအောင် ဦးခေါင်ထိပ်တွင် စာဖြင့်ရေးသည်။
{ ယော ၁၉:၁၉-၂၀ }
● အခြားလူတို့သည် ဆေးခါးနှင့် ရောစပ်ထားသော
ပုန်းရေကို အနာသက်သာစေရန်ပေးနိုင်သည်။
ယေရှုအားပေးသောအခါ ယေရှုက ငြင်းပယ်ခဲ့သည်။
{ မဿဲ ၂၇:၃၄ }
● အခြားသူတို့ လာရောက်ကယ်တင်ခြင်းမပြုနိုင်ရန်
စစ်သည်များက ထိုသူသေသည့်အထိ စောင့်နေ
ရသည်။ ထိုသူသေရန် ၄၊၅ရက်ကြားနိုင်တဲ့အတွက်
မြန်မြန်သေအောင် ခြေထောက်တွေကိုချိုးလေ့ရှိ
တတ်သည်။ ယေရှုအတွက် ဤသို့မလိုအပ်ခဲ့ပါ။
● ယေရှုသည် လပ်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်တွင် ၆ နာရီခန့်မျှ
ကြားပြီသောအခါ ယေရှုသည် လူသားတစ်ဦးအဖြစ်
မိမိလုပ်ငန်ပြီမြောက်၍ ကြီးသောအသံနှင့်ကြွေးကြော်
ကာ မိမိဝိညာဉ်ကို ဘုရားသခင်ထံအက်တေ်မူလျှက်
ဦးခေါင်းကို ငုံချ၍အသက်ချုပ်တော်မူ၏။
{ မာ ၁၅:၂၅ ; လု ၂၃:၄၆ ;ယော ၁၉:၃၀ }
သမ္မာကျမ်းစာ၏ အမွေအနှစ်များ
May God Bless You All.
ကားတိုင္၏ေႏွာက္ခံသမိုင္း- Cross
Reshare #9Dan Unicode & Zawgyi
➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕
က) လက္ဝါးကပ္တိုင္
ကားတိုင္တင္ျခင္းသည္ ဂ်ဳူးတို႔၏နည္းမဟုတ္ပဲ ေရာမလူတို႔၏ ညႇင္းပန္းႏွိပ္စက္အေသသတ္နည္းတစ္မ်ိဳး
ျဖစ္သည္။ မည္သည့္ေနရာ၊မည္သည့္အခ်ိန္က စတင္က်င့္
သံုးခဲ့ေၾကာင္း ေသခ်ာမသိေသာ္လည္း ေရာမအင္ပါယာ
မတိုင္မီ ေရွးယခင္ကပင္က်င့္သံုးခဲ့ၾကသည္။အထူးသျဖင့္
ေရာမလူတို႔အုပ္ခ်ဳပ္မႈကို ပုန္ကန္သူမ်ားဟု စြပ္စြဲခံရသူမ်ား
အတြက္ မ်ားေသာအားျဖင့္ ရက္စက္စြာအသံုးျပဳခဲ့ၾကသည္။
ေယရႈသည္ေနာက္ဆံုး၌ ဂ်ိဳးတို႔က ဤနည္းျဖင့္ မိမိကို
သတ္မည္ကို သိခဲ့သည္{ေယာ၃:၁၄ ၈:၂၈;၁၂:၃၂-၃၃}။
ခ) ဂ်ဴးလူမ်ိဳးတို႔ေတာင္ဆိုျခင္း
ထိုနည္းအတိုင္း ဂ်ဴးလူမ်ိဳးတို႔သည္ ေယရႈကို
ဖယ္ရွားရန္လိုလားသည့္အခါ ေယရႈအား ႏိုင္ငံကို သစၥာ
ေဖာက္သူအျဖစ္ စြဲခ်က္တင္ၿပီး လက္ဝါးကပ္တိုင္ေပၚတင္၍
အေသတတ္ျခင္းခံေစရန္ ေတာင္းဆိုခဲ့သည္{လု၂၃:၁-၂}
ထိုအခ်ိန္တြင္ ဂ်ဴးတို႔သည္ ေရာမ၏အုပ္ခ်ဳပ္မႈေအာက္တြင္
က်ေရာက္ေနျခင္းေၾကာင့္ မိမိတို႔ကိုယ္တိုင္ ရာဇဝတ္သား
ကိုသတ္ရန္ အခြင့္အာဏာမရွိသျဖင့္ ေရမအာဏာပိုင္မ်ား
အား အေသတတ္ေပးရန္ေတာင္းဆိုျခင္းျဖစ္သည္။
ေက်ာက္ခဲႏွင့္ ပစ္ေပါက္သတ္ခြင့္ပင္မေတာင္ဆိုခဲ့ၾကေပ။
ကားတိုင္တင္၍သတ္ျခင္းက မိမိတို႔အတြက္ ပို၍လြယ္ကူ
မည္ဟု သိျမင္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္{မ၂၇:၂၂-၂၃}။
ဂ) ဓမၼေဟာင္ေခတ္ က်င့္ထံုးနည္း သစ္တိုင္
ဓမၼေဟာင္းေခတ္ ကၠသေရလလူမ်ိဳးတို႔သည္
ရာဇဝတ္ျပစ္ဒဏ္ထိုက္သင့္သူတို႔အား ေက်ာက္ခဲ့ႏွင့္ ပစ္
ေပါက္၍သတ္ခဲ့သည္။ ထိုသို႔သတ္ၿပီးေႏွာက္ အေလာင္းကို
သစ္ပင္တစ္ပင္တြင္ ခ်ိတ္ဆြဲကာ ထိုေသေသာသူသည္
ဘုရားသခင္၏ အျပစ္စီရင္ခင္းႏွင့္ က်ိန္ျခင္းခံရသူျဖစ္သည္
ဟု လူအမ်ားကိုသိေစသည္{တရာ ၂၁:၂၂-၂၃}။
ေယရႈကို လက္ဝါးကပ္တိုင္ေပၚခ်ိတ္ဆြဲထား
ျခင္းသည္ သစ္ပင္ေပ္၌ခ်ိတ္ဆြဲထားသည့္ အဓိပၸါယ္သက္
ေရာက္သည္ဟု ဂ်ဴးတို႔ စဥ္းစာဆင္ျခင္မိၾကသည္။
ထို႔ေၾကာင့္သူသည္ ဘုရားသခင္၏က်ိန္ျခင္းကို ခံရသူဟူ၍
မွတ္ယူၾကသည္။ အမွန္စင္စစ္ ေယရႈသည္လည္း ဘုရားသခင္၏က်ိန္ျခင္းကိုခံရသည္။ သို႔ေသာ္လည္း
မိမိကိုယ္တိုင္အျပစ္ျပဳျခင္းေၾကာင့္မဟုတ္ပဲ အျပစ္သားတို႔
ကိုယ္စားခံယူျခင္းျဖစ္သည္{တ၅:၃၀;၁၀:၃၉;ဂလာ၃:၁၀-၃
၁ေပ ၂:၂၄}။
ဃ) ေရာမတို႔က်င့္ထံုးနည္း လက္ဝါးကပ္တိုင္
● အမူစစ္ျခင္းကို ၿမိဳ႕တြင္းရွိ ၿမိဳ႕ဝန္မင္း၏ဌာနခ်ဳပ္တြင္
ျပဳလုပ္ေလ့ရွိသည္{မ၂၇:၂၇}။
● အျပစ္စီရင္ ခံရသူအား ေရွ႕ဦးစြာ ၾကာပြတ္ျဖင့္
ရိုက္သည္။မ၂၇:၂၆
● လက္ဝါးကပ္တိုင္တင္၍ သတ္ျခင္းကိုျပဳမည့္ဆိုလၽွင္
ၿမိဳ႕၏အျပင္ဘက္ အမ်ားျပည္သူႏွင့္ဆိုင္ေသာ
ေနရတြင္ ေဆာင္ရြက္သည္
{မ၂၇:၃၂,၃၃,၃၉;ေယ၁၉:၂၀;ေဟျဗဲ ၁၃:၁၂}။
● လက္ဝါးကပ္တိုင္တင္သတ္ရန္ ၿမိဳ႕တြင္းမွ
ေခၚေဆာင္သြားသည္{မ ၂၇:၃၁; လု ၂၃:၂၇ )
● ထိုသူသည္ မိမိအသတ္ခံရမည့္ ေလးလံလွေသာ
သစ္တားကားတိုင္းကိုသယ္ရသည္ ေယာ၁၉:၁၇။
● ထိုသူသည္ရိုက္နက္ခံရေသာဒဏ္ေၾကာင့္ သစ္တား
ကားတိုင္မသယ္ႏိုင္ေတာ့လၽွင္ အျခားသူတစ္ဦးအား
အႏိုင္ထက္ျပဳ၍ကိုယ္စားသယ္ယူေစသည္။မ၂၇:၃၂
● သတ္မည့္ေနရာသို႔ေရာက္လၽွင္ ဆန္႔တန္းထားေသာ
လက္ႏွစ္ဖက္ကို ကန္႔လန္႔ဖတ္တန္းတြင္ သံမွိုျဖင့္
ရိုက္ၿပီး ေျမ၌စိုက္ထူးၿပီးျဖစ္ေသာ တိုင္ေပၚသို႔တင္သွ္။
● ထို႔ေႏွာက္ ေျခေထာက္မ်ားကို သံႏွင့္ရိုက္ၾကသည္။
{ လု ၂၄:၃၉ ;ေယာ ၂၀:၂၅ }။
● အျပစ္ဒဏ္ခံရသူ၏ စြပ္စြဲခ်က္ကို အျခားသူေတြျမင္
သာေအာင္ ဦးေခါင္ထိပ္တြင္ စာျဖင့္ေရးသည္။
{ ေယာ ၁၉:၁၉-၂၀ }
● အျခားလူတို႔သည္ ေဆးခါးႏွင့္ ေရာစပ္ထားေသာ
ပုန္းေရကို အနာသက္သာေစရန္ေပးႏိုင္သည္။
ေယရႈအားေပးေသာအခါ ေယရႈက ျငင္းပယ္ခဲ့သည္။
{ မႆဲ ၂၇:၃၄ }
● အျခားသူတို႔ လာေရာက္ကယ္တင္ျခင္းမျပဳႏိုင္ရန္
စစ္သည္မ်ားက ထိုသူေသသည့္အထိ ေစာင့္ေန
ရသည္။ ထိုသူေသရန္ ၄၊၅ရက္ၾကားႏိုင္တဲ့အတြက္
ျမန္ျမန္ေသေအာင္ ေျခေထာက္ေတြကိုခ်ိဳးေလ့ရွိ
တတ္သည္။ ေယရႈအတြက္ ဤသို႔မလိုအပ္ခဲ့ပါ။
● ေယရႈသည္ လပ္ဝါးကပ္တိုင္ေပၚတြင္ ၆ နာရီခန္႔မၽွ
ၾကားၿပီေသာအခါ ေယရႈသည္ လူသားတစ္ဦးအျဖစ္
မိမိလုပ္ငန္ၿပီေျမာက္၍ ႀကီးေသာအသံႏွင့္ေႂကြးေၾကာ္
ကာ မိမိဝိညာဥ္ကို ဘုရားသခင္ထံအက္ေတ္မူလၽွက္
ဦးေခါင္းကို ငံုခ်၍အသက္ခ်ဳပ္ေတာ္မူ၏။
{ မာ ၁၅:၂၅ ; လု ၂၃:၄၆ ;ေယာ ၁၉:၃၀ }
သမၼာက်မ္းစာ၏ အေမြအႏွစ္မ်ား
May God Bless You All.
0 comments:
Post a Comment