👪 ရှင်ယောဟန် ဩဝါဒစာ တတိယစောင်
Reshare #9Dan Unicode & Zawgyi
####################
အာရှနိုင်ငံများတွင် ဧည့်သည်များအား အိမ်ကိုလာလည်
ဖို့ရက်ချိန်းခြင်းမျိုးမရှ ိပဲ ကြိုက်သည့်အချိန်၌လာလည်နိုင ်သှ်
ဖိတ်ကြားခြင်း၊ကြိုတင်အကြော င်းကြားခြင်းမရှိသော်လည်း
ထမင်းစားချိန်၌ အတူဝိုင်းစားတတ်သည်။ ဒီအရာကလည်း
ဓလေ့ထုံးစံတစ်ခုပင်ဖြစ်သည်။
က) စာရေးသူမှာ
အခန်းငယ် ၁-အရ "အသက်ကြီးသူ" ရှင်ယောဟန်က
ရေးသားခြင်းဖြစ်သည်။
ခ) ရေးသားသည့်နေရာ နှင့် ခုနှစ်
ရှင်ယောဟန် ပ၊ဒု စောင်များတူညီမှုရှိသောကြော င့်
တတိယစောင်ရေးသားချိန်သည်လည် း အေဒီ၉၀-၉၅ကြား
ဖြစ်နိုင်ပြီး ဧဖက်မြို့မှရေးသားခြင်းဖြစ် ကြောင်းယူဆသည်။
ဂ) လက်ခံရရှိသူ
အခန်းငယ် ၁ ၌ ချစ်တတ်သောသူ ဂါယု ကြားလိုက်ပါ
၏။ငါသည် မှန်ကန်သောချစ်မေတ္တာရှိ၏ ဟုဖော်ပြခဲ့သည်။
" ဂါယု " နာမည်ဖြင့် ဓမ္မသစ်ကျမ်းတွင် လူများစွာထင်ရှား
သောကြောင့် ဤစာစောင်၌ဖော်ပြသော "ဂါယု " မှာတိကျ
စွာဖြင့် ရှင်ပြရန်မလွယ်ပေ.....ထိုသူ တို့မှာ
၁} ကောရိန္တုမြို့သား ဂါယု ၁ကော ၁၄:၁၄;ရောမ ၁၆:၂၃
၂} ဒေရဗေမြို့သားဂါယု တ ၂၀:၄..စသည်တို့ဖစ်သည်။
ဃ) ရေးသားမှုအခြေအနေ
ဂါယုမိခင်အသင်းတော်၌ မှုမမှန်သောလုပ်ရပ်များကို
ကြားသိသောကြောင့် ဤစာစောင်ရေးသားခြင်းဖြစ်သည် ။
င) ရည်ရွယ်ချက်
အလွန် ဧည့်ဝတ်ကျေပွန်သော ' ဂါယု 'ကို ချီးကျုးပြီး
တကိုယ်ကောင်းဆန်စွာဖြင့် ပြုမှုကျင့်ကြံတဲ့ ဒယောတရပ်
ကိုပြစ်တင် ဝေဖန်သွန်သင်ခြင်းဖြစ်သည်။
စ) အဓိကအကြောင်းအရာ
ဤစာတွင် အလွန်ည့်ဝတ်ကျေသော ဂါယု အကြောင်း
ကိုရေးသားခဲ့သည်။အာရှနိုင်င ံများကဲ့သို့ ဂါယု အိမ်သို့ဧည့်
သည်များ အဆက်မပျက်ရောက်လာကြမည်ဟု ယူဆရသှ်။
သို့သော်လည်း ညည်းတွားခြင်းမရှိပဲ ညင်သာစွာဖြင့်ကြိုဆို
ဧည်ဝတ်ပြုခဲ့သည်။သူ့ဇနီးသည် မမျော်လင့်ပဲရောက်လာခဲ့
ကြသောဧည့်သည်များအတွက် ဘယ်လောက်ပင်ပန်စွာဖြင့်
ချက်ပြုမည်ဖြစ်သည်ကို ယောဟန်ကချီးကျူးခြင်းဖြစ်သည ်။
ခရစ်ယာန်များ၏ ဧည့်သည် ဝတ်ပြုခြင်းသည် တကိုယ်ကောင်းဆန်စွာဖြင့် ပြုကျင့်ရန်မဟုတ်ကြောင်း... .။
သမ္မာကျမ်းစာ၏ အမွေအနှစ်များ
👪 ရွင္ေယာဟန္ ဩဝါဒစာ တတိယေစာင္
Reshare #9Dan Unicode & Zawgyi
####################
အာရွႏိုင္ငံမ်ားတြင္ ဧည့္သည္မ်ားအား အိမ္ကိုလာလည္
ဖို႔ရက္ခ်ိန္းျခင္းမ်ိဳးမရွ ိပဲ ႀကိဳက္သည့္အခ်ိန္၌လာလည္ႏိုင ္သွ္
ဖိတ္ၾကားျခင္း၊ႀကိဳတင္အေၾကာ င္းၾကားျခင္းမရွိေသာ္လည္း
ထမင္းစားခ်ိန္၌ အတူဝိုင္းစားတတ္သည္။ ဒီအရာကလည္း
ဓေလ့ထံုးစံတစ္ခုပင္ျဖစ္သည္။
က) စာေရးသူမွာ
အခန္းငယ္ ၁-အရ "အသက္ႀကီးသူ" ရွင္ေယာဟန္က
ေရးသားျခင္းျဖစ္သည္။
ခ) ေရးသားသည့္ေနရာ ႏွင့္ ခုႏွစ္
ရွင္ေယာဟန္ ပ၊ဒု ေစာင္မ်ားတူညီမႈရွိေသာေၾကာင ့္
တတိယေစာင္ေရးသားခ်ိန္သည္လည္ း ေအဒီ၉၀-၉၅ၾကား
ျဖစ္ႏိုင္ၿပီး ဧဖက္ၿမိဳ႕မွေရးသားျခင္းျဖစ္ ေၾကာင္းယူဆသည္။
ဂ) လက္ခံရရွိသူ
အခန္းငယ္ ၁ ၌ ခ်စ္တတ္ေသာသူ ဂါယု ၾကားလိုက္ပါ
၏။ငါသည္ မွန္ကန္ေသာခ်စ္ေမတၱာရွိ၏ ဟုေဖာ္ျပခဲ့သည္။
" ဂါယု " နာမည္ျဖင့္ ဓမၼသစ္က်မ္းတြင္ လူမ်ားစြာထင္ရွား
ေသာေၾကာင့္ ဤစာေစာင္၌ေဖာ္ျပေသာ "ဂါယု " မွာတိက်
စြာျဖင့္ ရွင္ျပရန္မလြယ္ေပ.....ထိုသူ တို႔မွာ
၁} ေကာရိႏၲဳၿမိဳ႕သား ဂါယု ၁ေကာ ၁၄:၁၄;ေရာမ ၁၆:၂၃
၂} ေဒရေဗၿမိဳ႕သားဂါယု တ ၂၀:၄..စသည္တို႔ဖစ္သည္။
ဃ) ေရးသားမႈအေျခအေန
ဂါယုမိခင္အသင္းေတာ္၌ မႈမမွန္ေသာလုပ္ရပ္မ်ားကို
ၾကားသိေသာေၾကာင့္ ဤစာေစာင္ေရးသားျခင္းျဖစ္သည္ ။
င) ရည္ရြယ္ခ်က္
အလြန္ ဧည့္ဝတ္ေက်ပြန္ေသာ ' ဂါယု 'ကို ခ်ီးက်ဳးၿပီး
တကိုယ္ေကာင္းဆန္စြာျဖင့္ ျပဳမႈက်င့္ၾကံတဲ့ ဒေယာတရပ္
ကိုျပစ္တင္ ေဝဖန္သြန္သင္ျခင္းျဖစ္သည္။
စ) အဓိကအေၾကာင္းအရာ
ဤစာတြင္ အလြန္ည့္ဝတ္ေက်ေသာ ဂါယု အေၾကာင္း
ကိုေရးသားခဲ့သည္။အာရွႏိုင္င ံမ်ားကဲ့သို႔ ဂါယု အိမ္သို႔ဧည့္
သည္မ်ား အဆက္မပ်က္ေရာက္လာၾကမည္ဟု ယူဆရသွ္။
သို႔ေသာ္လည္း ညည္းတြားျခင္းမရွိပဲ ညင္သာစြာျဖင့္ႀကိဳဆို
ဧည္ဝတ္ျပဳခဲ့သည္။သူ႔ဇနီးသည္ မေမ်ာ္လင့္ပဲေရာက္လာခဲ့
ၾကေသာဧည့္သည္မ်ားအတြက္ ဘယ္ေလာက္ပင္ပန္စြာျဖင့္
ခ်က္ျပဳမည္ျဖစ္သည္ကို ေယာဟန္ကခ်ီးက်ဴးျခင္းျဖစ္သည ္။
ခရစ္ယာန္မ်ား၏ ဧည့္သည္ ဝတ္ျပဳျခင္းသည္ တကိုယ္ေကာင္းဆန္စြာျဖင့္ ျပဳက်င့္ရန္မဟုတ္ေၾကာင္း... .။
သမၼာက်မ္းစာ၏ အေမြအႏွစ္မ်ား
Reshare #9Dan Unicode & Zawgyi
####################
အာရှနိုင်ငံများတွင် ဧည့်သည်များအား အိမ်ကိုလာလည်
ဖို့ရက်ချိန်းခြင်းမျိုးမရှ
ဖိတ်ကြားခြင်း၊ကြိုတင်အကြော
ထမင်းစားချိန်၌ အတူဝိုင်းစားတတ်သည်။ ဒီအရာကလည်း
ဓလေ့ထုံးစံတစ်ခုပင်ဖြစ်သည်။
က) စာရေးသူမှာ
အခန်းငယ် ၁-အရ "အသက်ကြီးသူ" ရှင်ယောဟန်က
ရေးသားခြင်းဖြစ်သည်။
ခ) ရေးသားသည့်နေရာ နှင့် ခုနှစ်
ရှင်ယောဟန် ပ၊ဒု စောင်များတူညီမှုရှိသောကြော
တတိယစောင်ရေးသားချိန်သည်လည်
ဖြစ်နိုင်ပြီး ဧဖက်မြို့မှရေးသားခြင်းဖြစ်
ဂ) လက်ခံရရှိသူ
အခန်းငယ် ၁ ၌ ချစ်တတ်သောသူ ဂါယု ကြားလိုက်ပါ
၏။ငါသည် မှန်ကန်သောချစ်မေတ္တာရှိ၏ ဟုဖော်ပြခဲ့သည်။
" ဂါယု " နာမည်ဖြင့် ဓမ္မသစ်ကျမ်းတွင် လူများစွာထင်ရှား
သောကြောင့် ဤစာစောင်၌ဖော်ပြသော "ဂါယု " မှာတိကျ
စွာဖြင့် ရှင်ပြရန်မလွယ်ပေ.....ထိုသူ
၁} ကောရိန္တုမြို့သား ဂါယု ၁ကော ၁၄:၁၄;ရောမ ၁၆:၂၃
၂} ဒေရဗေမြို့သားဂါယု တ ၂၀:၄..စသည်တို့ဖစ်သည်။
ဃ) ရေးသားမှုအခြေအနေ
ဂါယုမိခင်အသင်းတော်၌ မှုမမှန်သောလုပ်ရပ်များကို
ကြားသိသောကြောင့် ဤစာစောင်ရေးသားခြင်းဖြစ်သည်
င) ရည်ရွယ်ချက်
အလွန် ဧည့်ဝတ်ကျေပွန်သော ' ဂါယု 'ကို ချီးကျုးပြီး
တကိုယ်ကောင်းဆန်စွာဖြင့် ပြုမှုကျင့်ကြံတဲ့ ဒယောတရပ်
ကိုပြစ်တင် ဝေဖန်သွန်သင်ခြင်းဖြစ်သည်။
စ) အဓိကအကြောင်းအရာ
ဤစာတွင် အလွန်ည့်ဝတ်ကျေသော ဂါယု အကြောင်း
ကိုရေးသားခဲ့သည်။အာရှနိုင်င
သည်များ အဆက်မပျက်ရောက်လာကြမည်ဟု ယူဆရသှ်။
သို့သော်လည်း ညည်းတွားခြင်းမရှိပဲ ညင်သာစွာဖြင့်ကြိုဆို
ဧည်ဝတ်ပြုခဲ့သည်။သူ့ဇနီးသည်
ကြသောဧည့်သည်များအတွက် ဘယ်လောက်ပင်ပန်စွာဖြင့်
ချက်ပြုမည်ဖြစ်သည်ကို ယောဟန်ကချီးကျူးခြင်းဖြစ်သည
ခရစ်ယာန်များ၏ ဧည့်သည် ဝတ်ပြုခြင်းသည် တကိုယ်ကောင်းဆန်စွာဖြင့် ပြုကျင့်ရန်မဟုတ်ကြောင်း...
သမ္မာကျမ်းစာ၏ အမွေအနှစ်များ
👪 ရွင္ေယာဟန္ ဩဝါဒစာ တတိယေစာင္
Reshare #9Dan Unicode & Zawgyi
####################
အာရွႏိုင္ငံမ်ားတြင္ ဧည့္သည္မ်ားအား အိမ္ကိုလာလည္
ဖို႔ရက္ခ်ိန္းျခင္းမ်ိဳးမရွ
ဖိတ္ၾကားျခင္း၊ႀကိဳတင္အေၾကာ
ထမင္းစားခ်ိန္၌ အတူဝိုင္းစားတတ္သည္။ ဒီအရာကလည္း
ဓေလ့ထံုးစံတစ္ခုပင္ျဖစ္သည္။
က) စာေရးသူမွာ
အခန္းငယ္ ၁-အရ "အသက္ႀကီးသူ" ရွင္ေယာဟန္က
ေရးသားျခင္းျဖစ္သည္။
ခ) ေရးသားသည့္ေနရာ ႏွင့္ ခုႏွစ္
ရွင္ေယာဟန္ ပ၊ဒု ေစာင္မ်ားတူညီမႈရွိေသာေၾကာင
တတိယေစာင္ေရးသားခ်ိန္သည္လည္
ျဖစ္ႏိုင္ၿပီး ဧဖက္ၿမိဳ႕မွေရးသားျခင္းျဖစ္
ဂ) လက္ခံရရွိသူ
အခန္းငယ္ ၁ ၌ ခ်စ္တတ္ေသာသူ ဂါယု ၾကားလိုက္ပါ
၏။ငါသည္ မွန္ကန္ေသာခ်စ္ေမတၱာရွိ၏ ဟုေဖာ္ျပခဲ့သည္။
" ဂါယု " နာမည္ျဖင့္ ဓမၼသစ္က်မ္းတြင္ လူမ်ားစြာထင္ရွား
ေသာေၾကာင့္ ဤစာေစာင္၌ေဖာ္ျပေသာ "ဂါယု " မွာတိက်
စြာျဖင့္ ရွင္ျပရန္မလြယ္ေပ.....ထိုသူ
၁} ေကာရိႏၲဳၿမိဳ႕သား ဂါယု ၁ေကာ ၁၄:၁၄;ေရာမ ၁၆:၂၃
၂} ေဒရေဗၿမိဳ႕သားဂါယု တ ၂၀:၄..စသည္တို႔ဖစ္သည္။
ဃ) ေရးသားမႈအေျခအေန
ဂါယုမိခင္အသင္းေတာ္၌ မႈမမွန္ေသာလုပ္ရပ္မ်ားကို
ၾကားသိေသာေၾကာင့္ ဤစာေစာင္ေရးသားျခင္းျဖစ္သည္
င) ရည္ရြယ္ခ်က္
အလြန္ ဧည့္ဝတ္ေက်ပြန္ေသာ ' ဂါယု 'ကို ခ်ီးက်ဳးၿပီး
တကိုယ္ေကာင္းဆန္စြာျဖင့္ ျပဳမႈက်င့္ၾကံတဲ့ ဒေယာတရပ္
ကိုျပစ္တင္ ေဝဖန္သြန္သင္ျခင္းျဖစ္သည္။
စ) အဓိကအေၾကာင္းအရာ
ဤစာတြင္ အလြန္ည့္ဝတ္ေက်ေသာ ဂါယု အေၾကာင္း
ကိုေရးသားခဲ့သည္။အာရွႏိုင္င
သည္မ်ား အဆက္မပ်က္ေရာက္လာၾကမည္ဟု ယူဆရသွ္။
သို႔ေသာ္လည္း ညည္းတြားျခင္းမရွိပဲ ညင္သာစြာျဖင့္ႀကိဳဆို
ဧည္ဝတ္ျပဳခဲ့သည္။သူ႔ဇနီးသည္
ၾကေသာဧည့္သည္မ်ားအတြက္ ဘယ္ေလာက္ပင္ပန္စြာျဖင့္
ခ်က္ျပဳမည္ျဖစ္သည္ကို ေယာဟန္ကခ်ီးက်ဴးျခင္းျဖစ္သည
ခရစ္ယာန္မ်ား၏ ဧည့္သည္ ဝတ္ျပဳျခင္းသည္ တကိုယ္ေကာင္းဆန္စြာျဖင့္ ျပဳက်င့္ရန္မဟုတ္ေၾကာင္း...
သမၼာက်မ္းစာ၏ အေမြအႏွစ္မ်ား
0 comments:
Post a Comment